Prietenii Scolii Centrale au participat ca boboci la Street Delivery 2009, dar au luat numai 10 si as putea chiar spune ca au luat premiu cu coronita.

Am avut un atelier foarte vesel, intins in fata Ordinului Arhitectilor (Casa Ion Mincu), in cadrul caruia am prezentat multe lucruri foarte interesante:

Panouri cu poze vechi si noi din scoala, panouri cu fotografii de elevi, panou cu uniforme vechi de gradinite in care trecatorii se puteau poza, panou cu prezentarea evolutiei cartierului Icoanei din 1850 pana astazi…

Dar nu doar panouri. Am avut si o tabla de clasa, unde puteam scrie cu creta. Am facut experimente Fun Science mai ceva ca la orele de chimie sau de fizica. Am strans gloate de copiii in jurul nostru, care ne asurzeau cu chiotele lor de mirare in fata „experimentelor”.

Am organizat un teatru de papusi dar si o expunere privind urbanismul in Bucuresti si stilul neoromanesc.

Am avut si un „happening” cu trupa „Reflex” 🙂

Poate cel mai important lucru: am dus oamenii in tur ghidat al Scolii Centrale, unde le-am povestit totul despre scoala si despre cartierul Icoanei.

Suntem fericiti ca timp de un weekend am incetat sa fim oameni obisnuiti, cu treburile lor, serviciul lor, tabieturile lor, si am devenit o ceata exuberanta de tineri care participa la un eveniment stradal deosebit. Alaturi de noi au fost multe alte asociatii pentru natura, pentru copii, pentru cultura.

Ne-am redescoperit colegi pierduti, am descoperit oameni extraordinari si ei ne-au descoperit pe noi. De acum inainte vrem sa facem si mai multe lucruri impreuna, pentru Scoala Centrala si pentru imprejurimile sale deosebite.

Iar pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, puteti vedea mai jos pozele Prietenilor Scolii Centrale la Street Delivery. Dati click:

http://picasaweb.google.com/prieteniiscoliicentrale/StreetDelivery2009#

