Weekendul acesta am fost la festivalul urban Femei pe Mătăsari. Am ridicat un stand cu expoziţia despre Ion Mincu (Expoziţia Semnal Anul Ion Mincu 2012 de arhitect Nicolae Lascu) şi am organizat în faţa lui mai multe jocuri pentru copii: şotron, frunza, dar şi jocuri mai exotice gen Tai Chi Rollerball (seamănă un piculeţ cu badmintonul) pentru a recrea atmosfera unei curţi de joacă.
Sâmbătă vremea a ţinut cu noi, chiar prea mult, pentru că a fost foarte cald. Seara am fost la seara de poezie de la Şcoala Centrală „Lectură la lumina felinarelor” în ajun de Sânzâiene. Colegii de la ARCEN au citit din „Huliganii” de Mircea Eliade şi am filozofat pe tema „ce înseamnă să fii huligan în zilele noastre?”.
Duminică a început cu ploaie, dar dupămasa am mers iarăşi pe strada Mătăsari cu broşe, brioşe şi biscuiţi, tot de la ARCEN.
Cu asta se încheie perioada de festivaluri şi vom deschide în forţă perioada de căutare de finanţare pentru statuia lui Ion Mincu.
Urmăriţi-ne în continuare pe parcursul verii! 🙂

